background

Sunday, December 23, 2012

luahan hati sem 1 + sem 2 ku

aku fail... yupp! aku fail! AAAAAAAAAAAARrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrGGGGGGGGGGGGgggggghhhhhhhh

aku datang sini untuk bljar medic... yupp... untk belajar medic..
so, korang akan cakap.. "ohh... budak pandai rupenye die ni.." "laaa... ade otak rupenye.. ingatkan x de otak"

but aku terpksa tell the truth.. i AM NOT that good.. yupp.. definitely not that good..

semester 1 -

ku sangka gagah, rupanya ibarat lalang... ditiup ke kanan terbang ke kanan, ditiup ke kiri, terbang ke kiri..
hmm.. no wonder lah result pon alang2 lompat je markah aku... =='

semester 2 -

ku sangkakan teguh, rupanya bergoyang.. sekali ditolak, habis runtuh... =='
n still result aku x memberangsangkan aku... AKU PEMALAS! ye, aku akui... seriously... rasa macam nak hentam kepala kat dinding!

n so, sekarang ni tengah tunggu result dari mara... minx2lah dapat... ye, aku taw.. memang x layak untuk stay wait nak dapat mara tuh... x sepadan langsung dengan result aku... SEDARLAH WEYY! but, x salah kan kalau kite tunggu... rezeki kite bukan result y bagi... tapi Allah... iA, dapatlah tuh... iA... doakan aku weyy!!

n so, disebabkan result aku yang setakat cair leleh je, aku nak buat azam baru... memandangkan exam sem 3  pon dah dekat... dah dekat..?? memang dekat gile ibarat kelopak mata dgn bulu mata dah ni!!
*2 minggu lagi*

and azam baru aku ade dekat sini ------> AzaM.BaRukU.BukaN.AZam.bAruMU~

:) iA, semoga dengan azam baru ni, semangat aku baru, dan aku boleh start bukak buku baru.. iA.. :)

No comments:

Post a Comment