background

Sunday, December 23, 2012

azam baru.. baru ke..? ke azam yang diperbaharui?

Bismillahirrahmanirrahim~
With The Name of Allah

azam baru diri ini ialah :-

a) untuk solat 5 waktu x tinggal 

* yes, i know... benda ni bukan lagi azam baru sbb tiap2 tahun buat... TETAPI, x salah kalau still nak letak dekat azam baru kan... which means, tiap2 tahun aku nak buat benda ni... x nak tinggal...!! ada paham..??

b) solat sunat Dhuha at least 3 kali seminggu + Qiam at least sekali seminggu + solat sunat qabla n ba'da
c) puasa sunat every isnin and khamis

d) sem 3 dan sem 4 nih, aku nak dapat sekurang2nya Jayyid Jiddan.. iA.. AT LEAST jayyid jiddan.. aku nak buat parents aku bangga dgn aku..!

e) aku nak jadi naqibah yang menepati waktu, bersabar, penyayang, supaya dakwah Islam tu lebih senang untuk disampaikan.

f) x NAK MENCARUT *ade ke?* + MENGARUT DAH..

g) organize everything, no more SKIP classes..

h) nak berubah... berubah.. berubah.. untuk menjadi seorang anak + student + HAMBA yang cemerlang dunia akhirat.. dan AKAN menjadi seorang isteri + ibu yang cemerlang untuk usrahnya.. iA.. :)

i) nak KURUS.. kurus.. kurus.. kurus..*krik krik krik krik krik krik krik krik krik krik krik*
x..x... bukan sbb aku dah malas nk jadi gemOk, tapi sbb aku kan student medic.. and bile blajar tentang heart nih, aku banyak taw yang gemOk ni x bg pekdah pon dekat diri aku sebenonye.. berbahaya... menjahanamkan diri lagi adalah... so, one of my azam starting this year is to berusaha menjadi KuRus.. iA..

iA, azam baru ni akan tertunai iA...... iA..... iA...... aminn.... doakan sy ye... :) 


p/s : ittew dah pandai gune gliiter graphics~ h00oorayy~ !! :P

No comments:

Post a Comment