background

Saturday, December 15, 2012

jamuan.. jamuan... jamuan.. jamuan... jamuan..!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera.. memandangkan aku je yang dok jenguk blog nih, so obviously lah aku y kne jawab... T___T

waalaikummussalam, Dr deep..~

haram jadah..~ =='
*errkk.. teringat pulak kat PM "tercinta" kite bile sebut haram jadah nie haa..ttbe rse nk lmpang diri sendiri*

esok ade jamuan...... YEAY!!!!!!!!!!!!! 
hooooo0oooo0oooo0000oooooooorrrrrRRRRaaaaayyyyyYYY!!

so, aku ingat nak buat cheesecake..........................

and again, yyyyyyYYYYYYeeeeeeeeeEEEEEAAAAAAAaaaaaaaaaayyyyyYYY!!

DR DEEP BOLEH!! YEAH2!! YOU CAN DO IT!!
*ok lah.. agak meLAMPAU*

masalahnye sekrang makcik2 dan pakcik sekalian... dokek sini mano ado gelatin..

yo, den taw.. mmg x lah nk banyak2 songeh kek dunio sorbo kekurgn ni.. tapi den mno lah gheti nk buek kek keju tuh x guno gelatin...

dulu pernh lah aku buat kat sini... n nak taw jd ape?? jadi.............................................

cair melelehhh!!! *rock kapak*

hhhhhhMMMMMMMMmmmmmmmm... ye.. sile panjangkan lagi harakat anda ye.. =='

so, last2 aku terpikiaq nak buat cucuq ja.. memandangkan org arab mno prnah mkn bnda2 mcm ni.. kan??

tapi aku terpkiaq balik..... dripd dok buat cucuq... baik aku stick dgn cheesecake..

haiiyyeeee... problemo di amor.. mcm  mne aku nak siapkan cheesecake tuh? esok dah jamuan.. pg lak tuh.. 8.30 kottttTT~ adooiiiiiiiyaii..

hmmm... korg tgk jelah jd hamende hape nanti ehh..

kalau x de rupe cake tuh, maafkan saya atas segala salah silap...
*HIIIIIIIIIIIIIYYYYYYYYYYYYYAAAAAAAAAAAAArrrrrgggggghhhhhhhh - terjun bgunan - *

hhahha.. mmg x r aku nak trjun bgnn mcm tuh.. jgn risau.. sy msh waras.. ~

ok adioss~ ^^

No comments:

Post a Comment